.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توطئه شیطانی دخترجوان ودوستانش لو رفت
یک دختر و چند جوان قصد داشتند پس از کشتار جمعی در یک فروشگاه خودکشی کنند.

به گزارش جام نیوز به نقل از ایران، پلیس کانادا توطئه تیراندازی بزرگی را که چند جوان با همدستی یک دختر قصد انجامش را داشتند خنثی کرد. به گزارش پلیس کانادا، این چند جوان تصمیم داشتند با همکاری یکدیگر کشتار جمعی بزرگی را در روز معروف به والنتاین رقم بزنند و سپس خودکشی کنند.


پلیس می‌گوید در این ارتباط یک دختر 23 ساله امریکایی را هم بازداشت کرده و یکی از همدستانش که جوانی 19 ساله و کانادایی است قبل از دستگیری توسط مأموران پلیس دست به خودکشی زده است. به گزارش پلیس این افراد قصد داشتند در فروشگاه هالیفاکس کانادا کشتار دسته‌جمعی‌شان را انجام دهند و پلیس از اعضای این گروه تصاویری مربوط به چند کشتار جمعی در گذشته به‌دست آورده است.

به گزارش رسانه‌های خبری این توطئه کشتار جمعی هیچ ارتباطی به حملات تروریستی نداشته و پلیس کانادا نیز این موضوع را تأیید کرده است. دختر 23 ساله امریکایی عضو این گروه که در فرودگاه بازداشت شده به این توطئه اعتراف کرده و گفته قصد داشته دستنوشته‌های خود را پس از مرگش در توئیتر منتشر کند.

پلیس دو جوان دیگر را نیز در این ارتباط بازداشت کرده که 17 ساله و 20 ساله‌اند. این گروه شیطانی با چت با یکدیگر ارتباط داشته‌اند و برنامه کشتارجمعی خود را برنامه‌ریزی کرده‌اند. گزارش‌های پلیس حاکی است افراد گروه به انواع سلاح دسترسی داشته‌اند و جوان 19 ساله کانادایی وقتی متوجه افشای توطئه‌شان توسط پلیس شده در راه بازگشت به خانه‌اش خودکشی کرده است.

یکی از متهمان پرونده، جوان 17 ساله‌ای است که به خاطر تهدید به شلیک در یک دبیرستان تحت تعقیب پلیس قرار داشته است. استیون بلانی از امنیت کانادا می‌گوید: مأموران پلیس بسیار به موقع توانستند توطئه کشتار جمعی را کشف و با آن مقابله کنند، در غیر این صورت افراد زیادی کشته می‌شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.